Szukaj

Reklamacje i zwroty

Szanowny Kliencie, jeżeli znalazłeś się na tej stronie to prawdopodobnie coś jest nie w porządku z kupionym przez Ciebie produktem.

Zapewniamy, że nie masz powodów do zdenerwowania bo w GlossyDot. szanujemy Twoje prawa. Poniższe informacje pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.

1) INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem możesz odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin umożliwiający Ci odstąpienie od umowy wygasa po upływie 14 dni licząc od dnia wejścia w posiadanie rzeczy przez Ciebie (np. dostarczenia do Ciebie zakupów przez Kuriera) lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz nas poinformować (GlossyDot., Zgierska 9/21, 04-092 Warszawa, sklepglossydot@gmail.com) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, lub pocztą elektroniczną).

Możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Ci prawa do odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia w którym otrzymaliśmy zwracane przez Ciebie rzeczy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie dostaniemy od Ciebie propozycję innego rozwiązania - w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Bardzo Cię prosimy o odesłanie zwracanej rzeczy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy przez Ciebie poinformowani o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Pamiętaj, że koszty dostarczenia do nas zwracanych rzeczy są po Twojej stronie.

Przypominamy też, że Ty odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

2) INFORMACJE DOTYCZĄCE OŚWIADCZENIA O SKORZYSTANIU Z RĘKOJMI PRZEZ KONSUMENTA (REKLAMACJE)

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Ciebie odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.

Po wykryciu wady masz prawo:

a. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;

b. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;

c. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;

d. żądać usunięcia wady.

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Twojego oświadczenia lub żądania.

W razie reklamacji wysyłasz wadliwą rzecz na nasz koszt na adres:

 Natalia Żuchowska GlossyDot.pl, ul. Zgierska 9 m 21, 04-092 Warszawa.

GlossyDot. odpowiada z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania wejścia przez Ciebie w posiadanie wadliwej rzeczy.

Nasza odpowiedzialność za wady prawne jest w istocie taka sama, a czas na zgłoszenie biegnie od momenty dowiedzenia się o wadzie, a okresy przedawnienia od uprawomocnienia się orzeczenia w sprawie rzeczy dotkniętej wadą prawną.

Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK i organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowo Państwa uprawnienia. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziecie będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami.

Mamy nadzieję, że powyższe informacje będą dla Ciebie przydatne. Jeśli potrzebujesz więcej informacji w zakresie procedury zwrotu i reklamacji skontaktuj się z nami.

Zespół GlossyDot.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów