Zwroty i reklamacje

 

Droga Klientko/Kliencie, jeżeli znalazłeś się na tej stronie to prawdopodobnie coś jest nie w porządku z kupionym przez Ciebie produktem.

Zapewniamy Cię, że nie masz powodów do zdenerwowania, bo w szanujemy Twoje prawa. Poniższe informacje pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od Umowy.

JEŚLI CHCESZ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONE PRODUKTY

Zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem możesz odstąpić od umowy zakupu w Sklepie internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny - niniejszy termin na odstąpienie od umowy zakupu i dokonanie zwrotu dotyczy wszystkich metod płatności dostępnych w naszym sklepie (w tym również PayPo).

Termin umożliwiający Ci odstąpienie od umowy wygasa po upływie 14 dni licząc od dnia wejścia w posiadanie przez Ciebie zakupionych rzeczy (np. dostarczenia do Ciebie zakupów przez Kuriera lub odebrania z Paczkomatu) lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik, i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy. Termin ten obowiązuje bez względu na wybrany podczas zakupów model płatności czy dostawy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz nas poinformować o swojej decyzji o odstąpieniu Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia pisząc do nas na adres:

Natalia Żuchowska GlossyDot
ul. Zgierska 9/21
04-092 Warszawa

lub wysyłając e-mail na adres: sklep@glossydot.pl 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Ci prawa do odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwracany przez Ciebie Towar.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie dostaniemy od Ciebie propozycję innego rozwiązania - w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Bardzo Cię prosimy o odesłanie zwracanej rzeczy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy przez Ciebie poinformowani o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz rzecz przed upływem terminu 14 dni.

UWAGA: nie przyjmujemy zwrotów przysłanych do nas

  • przesyłką za pobraniem
  • paczkomatem
  • przesyłką pocztową

Prosimy o wysyłanie zwrotów towarów jedynie PRZESYŁKĄ KURIERSKĄ

Dołączenie wydrukowanego formularza do przesyłki jest OBOWIĄZKOWE.

Formularz zwrotu znajdziesz na dole tej strony.

Pamiętaj, że koszty dostarczenia do nas zwracanych rzeczy są po Twojej stronie.

Przypominamy też, że Ty odpowiadasz za ewentualne zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

 

JEŚLI CHCESZ ZAREKLAMOWAĆ TOWAR CZYLI SKORZYSTAĆ Z RĘKOJMI 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami ponosimy wobec Ciebie odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.

Po wykryciu wady możesz:

  • złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
  • złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;
  • żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
  • żądać usunięcia wady.

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Twojego oświadczenia lub żądania.

W razie reklamacji wysyłasz wadliwą rzecz na nasz koszt wraz z wypełnionym formularzem na adres:

Natalia Żuchowska GlossyDot
ul. Zgierska 9/21
04-092 Warszawa

GLOSSYDOT.PL odpowiada z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wejścia przez Ciebie w posiadanie wadliwej rzeczy.

Nasza odpowiedzialność za wady prawne jest w istocie taka sama, a czas na zgłoszenie biegnie od momentu dowiedzenia się o wadzie, a okresy przedawnienia od uprawomocnienia się orzeczenia w sprawie rzeczy dotkniętej wadą prawną.

Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK i organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowo Twoje uprawnienia.

Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziecie będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami.

Mamy nadzieję, że powyższe informacje będą dla Ciebie przydatne. Jeśli potrzebujesz więcej informacji w zakresie procedury zwrotu i reklamacji skontaktuj się z nami.

_____________________________

Pobierz formularz do zwrotu: TUTAJ

Pobierz formularz do reklamacji: TUTAJ

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl